20 Aralık 2014 Cumartesi

ANASININ KIZI MI,BABASININ KIZI MI?

Bebeğimiz doğalı 8.5 ay oldu ve doğduğu günden beri hep aynı tartışma. Bu çocuk kime benziyor? Tabii ki bana benziyor ama bunu gel de Cenk'e anlat kendisine benzediğini iddia ediyor. Sürekli birbirimizi ikna etmeye çalışıyoruz bu konuda ama nafile. Artık her misafir bizim bu tartışmamıza dahil oluyor. Ben sonucu bildiğim için hiç sesimi çıkarmıyorum ve mütevazi bir şekilde bekliyorum yorumları. Tabii ki NiL'i ilk gören herkes "Zeynep aynı sen" diyor ve bunu Cenk hep duymamazlıktan geliyor. Ben de rica ediyorum herkesten "Babasına söyler misiniz bunu" diyorum. Bunu duyduğu zaman hemen telefonunu çıkarıp kendi bebeklik fotoğrafını gösteriyor ve NiL'i bana benzeten herkesi kendi tarafına topluyor istisnasız. Yani göz var nizam var ilk görüşte herkes sana benziyor bu çocuk derken tek bir kare bebeklik fotoğrafıyla bunu nasıl başarıyor. Tamam bir takım özelliklerini ondan da almış ama anasının kızı bu çocuk babasının kızı değil bence. Hep söylerim "Annesi bakışlı babası gülüşlü kız" diye. Ama o kadar sadece gülüşü benziyor onun dışında kaş,göz burun,saçlarının rengi,kafasının şekli,bakışları her şeyi ben. Benim doğru dürüst bebeklik fotoğrafım olmadığı için bu durumu onun gibi ispat edemiyorum ama saçları uzasın NiL'in işte o zaman Cenk'in o tek kare bebek fotoğrafı hiçbir işe yaramayacak bundan eminim. Şimdi buradan duyarlı Türk halkına seslenmek istiyorum,elinizi vicdanınıza koyun ve söyleyin bu kız anasının kızı mı babasının kızı mı?

Anasının Kızı





















Babasının kızı





















Ve Cenk'in meşhur bebeklik fotoğrafı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder