15 Kasım 2014 Cumartesi

DELİ DEĞİLİM HAMİLEYİM

İyi ki bir hamile kaldık arkadaş ne bu deli muamelesi anlamadım. Tamam hormonlar tavan yapmış olabilir duygusal tepkilerim bir gıdım fazla olabilir ama bu verdiğim tepkilerde haksız olduğumu göstermiyor ki, bunu bir farkedelim lütfen kendinize gelin ve yüzünüzde ki o alaycı gülümsemeyi bir silin.
Bu yazıyı bebeğim 7.5 aylıkken yazıyorum. Ne gebelik, ne de lohusalık semptomları var üzerimde. Ve şimdi dönüp bakıyorum geriye evet hamileliğimin ilk 6 ayında herşeye ağladım ama üzdünüz ki beni ağladım.Hamileyim diye ağlamadım. Her tepki verdiğimde "ay hamile ya ondan şey ediyor ses etme", "şimdi onun hormonlar coştu tabi boşver alttan al". Ayyyy çığlık çığlığa bağırasım geliyordu "Deli Değilim Hamileyim!" diye.
Bakın en fazla şunu kabul edebilirim bir olay oldu ve üzüldüm diyelim. Hamile olmasam ben buna bir köşede minik minik mütevazi gözyaşları dökerdim. Hamileliğimde böğüre böğüre yastıkları yumruklayarak ağladığım doğrudur. Arada sırf böyle ufak bir fark var :) Bu beni üzdüğünüz ve ağlattığınız gerçeğini değiştirmiyor tamam mı?
Ben orada çığlık çığlığa çıldırırken beni alttan alıp, bıyık altı gülümsemeniz kendinizi olgun, ermiş moduna sokmanıza gıcık oluyordum ve ve hatırladıkça hala oluyorum.(oh beaaa) Şimdi de hamile değilim deliyim diyelim o vakit. Ha yani normal olamama durumu hakim.Sonuç olarak saksı değilim ben hamileyim en çok bana soracaksınız yoksa hormonlarımla döverim sizi ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder