12 Kasım 2014 Çarşamba

HADİ BEBEK YAPALIM

Anne olmak için evlendim ben. Kocamı çok seviyorum yanlış anlaşılmasın ama "ay hadi artık evlenelim" naralarını bir an önce anne olmak için attım ben . Zaten 31 yaşında evlendim daha ne kadar bekleyecektim daaaa :) Biyolojik saatimin çanları kulakları sağır edercesine çalıyordu. İmzayı attık başladım ben "eee hadi ne zaman gelecek bebiş,hadi bebiş gelsin" Cenk'de her erkeğin sıkıcılığında " bir dur daha 1 sene kendi başımıza yaşayalım,bi sakin yaşayalım hem durumları düzeltelim" falan da filan daa. Tabi konuşuyor ama benim kulağımda söyledikleri "bla bla bla" diye çınlıyordu.Sonra bir durdum hayır böyle yapmamalıyım onun da istediği,kendini hazır hissettiği zaman da yapmalıydık.Ama ya hiç kendini hazır hissetmezse. Hem hangi erkek kendini hazır hissetmiştir ki? Hep bir şeyler eksik.Yeterince gezelim,yeterince paramız olsun,yeterince kafa dinleyelim,hele bir şu olsun bu olsun. Hiç bir zaman kendini bir çocuk için hazır hissetmezsin. Ben susmak bilmedim bu konuda Cenk sonunda artık "tamam" dedi. Bu sefer ben yine "ay yok olmaz böyle, sen çok isteyince olsun,benim zorumla olmasın" dedim. Şöyle mi böyle mi, ay yapsak mı dursak mı,ne yapsak derken ben 9 aylık evliyken süpriiiiiz hamile kalmışım. Korunduğumuzu zannediyorduk.Ama her zaman bir risk vardır. Ben nedense şaşırmadım. Hamile olduğumu öğrenmeden birgün önce bir kız bebek gördüm rüyamda zaten.Ayrıca bahçeye yavrulayan anne kedi sürekli eve girip yavrularını benim başucuma taşıyordu.Meğer benim miniğim bir kere gelmeye karar vermiş,bana  haber salıyormuş çeşitli yollarla.
Regl olmam gereken gündü olmamıştım. Sürekli öğlenleri uyuyakalıyordum.Gündüz uyumayı hiç sevmem uykusuzluktan bayılsam da uyuyamam ama her öğlen eter koklamış gibi bayılıyordum. Neyse test yaptım silik bir ikinci çizgiyi gördüm. Bir heyecan bastı beni evde oradan oraya koşturuyorum.Elimi koyacak yer bulamıyorum.Anne olacağım ben diye çığlık çığlığa bağırmak istiyordum.(ne saçma bir istek o ne ya) Annem beni sakinleştirmeye çalışıyordu "dur kızım belki değildir sonra üzülme" falan.Tabi yine bana göre annem o sırada "bla bla bla" diyordu. Çizgi silikti ama bence kesin hamileydim. Koşa koşa,hoplaya zıplaya gittim kan testi yaptırdım. Veeee işte bu top ağlardaaaaaa hamileyim hamileeeeee...Saksı değilim ben hamileyim, en çok bana soracaksınız :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder