17 Kasım 2014 Pazartesi

HAMİLE SİNDRELLA HAMİLE KÜLKEDİSİ'NE KARŞI

Hamile kaldığımda çok sevindim,havalara uçtum,dünyaya sığamadım. Sandım ki 40 gün 40 gece kutlayacağız bu ilahi durumu. Evet çevremde herkes çok sevindi,mutlu oldular,tebrik ettiler hatta süprizler yapıldı,hediyeler,çiçekler geldi,şampanyalar patladı.Ama sonra birden bıçak gibi kesildi ilgi,alaka.Sanırsın Sindrella Kül Kedisi'ne dönüştü."E hadiiii ben hala hamileyim ilgilenin benimle,şımartın beni" oysa ki çok alışmıştım.Sanki yeryüzünde ilk hamile kalan kadın bendim ve özenle bakılmam,ilgilenilmem gerekiyordu.Tatmin olmuyordum. Öyle arsız bir beklenti içerisine giriyor insan.
İşin aslı hakkımı yemeyeyim şimdi objektif bakıyorum da o döneme gerçekten zor bir dönemdi Cenk'le de sorunlu bir dönemdi evliliğimizde hatta kabus gibiydi, çok mutsuzdum ve arkadaşlarımın hep işi vardı,bırak ilgi alakayı kimseyle dertleşemiyordum bile.Çok insan severim hergün arkadaşlarım gelsinler gitsinler bayılırım. Benim gibi sosyal bir insan için böyle bir dönemde yalnız kalmak ceza gibiydi.Her akşam uyurken ağlıyordum her sabah kalktığımda yastığım ıslak uyanıyordum.Çok yalnız hissettim kendimi ZaZ ,ben ve karnımda bebeğim çok yalnızdık sanki.Bak aklıma gelince çok üzüldüm o zaman ki halime,çok yazık bize :(  ZaZ'la yatıyorum kalkıyorum,yürüyüş yapıyorum ve günler geçiyordu. Yalnızlığımı,duygusal devinimlerimi, hamileliğimin nazını, kaprisini, ruhumun çalkalanışını hepsini köpeğimle başbaşa yaşıyordum.
Çok şükür sonunda gidişat değişti. Evimizde rutubet oluştuğu için biz taşınmaya karar verdik. Derler ya tedbil-i mekanda ferahlık vardır diye. 6 aylık hamileyken evi taşıdık ve dünyam değişti. Cenk'le çok mutluyduk ve yeniden ilgi delisi olmuştum.Eski evimizin bahçesinde yatak odasının camının önünde incir ağacı vardı o ağacın uğursuzluğuna verdim evliliğimizdeki sorunları. Ocağıma incir ağacı dikilmişti resmen.Benim bu inancım Cenk'in işine geldi; "Benim bir suçum yoktu hep incir ağacı yüzünden oldu herşey" diye dalga geçer hala :) Arkadaşlarıma da yeniden kavuşmuştum. Hergün birileri geliyor beni pohpohluyordu. Ne değişti ne oldu bilmiyorum sanırım evliliğimiz için taşınmak iyi oldu, arkadaşlarım da göbeğim şişince hamile olduğumu hatırladılar sanırım :) Benim göbeğim şiştikçe şımartılıyordum. Şımartıldıkça ben şişiyordum. Tamamen doğru orantıda gelişti bu olay ve ben 24 kilo aldım. Kilodan ve mutluluktan patlayacaktım artık :) Sanki kaybolan ayakkabımın teki bulunmuştu ve yeniden Sindrella olmuştum tek fark artık şişman bir Sindrella olmuştum. Saksı değildim ben Sindrella'yım en çok bana soracaksınız ;)
(Not: Bu yüzdendir doğumdan sonra ne kadar hamile arkadaşım varsa hep aradım,sordum ,ilgilendim şefkat besledim. Şımartın hamileleri 9 ay bea çok görmeyin gariplere)


    







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder