2 Kasım 2014 Pazar

ASLA YAPMAM DEDİĞİM HER ŞEYİ YAPTIM DÜĞÜN DERNEK EVLENDİM

 Ha pişman mıyım hayır tabii ki de ama hayatım boyunca aman ne gerek var tantanaya bir kuru nikah neyimize yetmiyor,o kadar masraf yapacağıma yurt dışına balayına giderim daha iyi, hem ben sevmem düğün gürültüsünü falan da filan da birçok bahanem vardı ama noldu anlamadım 300 kişilik sınırsız içkili,yemekli, after partyli, canlı orkestralı bir düğünüm oldu
 Çok ciddiyim transa geçtik sanki. Sanki kot pantolanla gidelim nikah kıyalım diyen biz değildik.Birden noldu da kot giymekten vazgeçip gelinlik diktirmeye karar verdim bilmiyorum.Hiç bir baskı altında da kalmadım.İçten içe gelin olmak istiyormuşum da istemem yan cebime koy mu demişim. Hahahaha sanırım öyle olmuş.Bak yazınca yüzleştim şimdi valla. Bilinçaltım nasıl bir patlak verdiyse artık.Neyse 1 gece sürdü düğün allahtan 40'a tamamlayalım bunu diye tutturmadım


Gürültünün daniskasını yaptık akşam 6'da başladık sabah 4'te bittik.Balayında da evde oturup düğün videolarını izledik :) Hiçbir masraftan kaçmadık o da olsun, bu da olsun, aaaa şu da olsun tam olsun dedik hesap şişti de şişti. Ha pişman mıyım? Hayır! Çünkü ben Koç burcuyum,bizim kitabımızda yazmaz pişmanlık. Sonuç ne olursa olsun ohhhh iyi ki yapmışız,sefam olsun deriz.
Ama çok güzel bir düğündü beaaaaaa kendi düğünüm diye demiyorum hayatımda geri sarıp tekrar yaşamak istediğim doyamadığım birgün. Gelinlik mi? Hiç beyaz gelinlik hayallerim olmadı.Aman kiralarız bir tane derdim. Düğünümde neredeyse 2 gelinlik diktiriyordum son anda allahtan vazgeçtim 1 tane diktirdim :) Düğünümde halay malay oyun havası istemem dedim. En yakın arkadaşlarımla Ankara havasında oynarken ve herkesi damat halayına sokma çabalarımı es geçemeyeceğim. Aman beaaaa iyi de ettim valla. Oh ne de güzel ettim.  Bu kadarını hayal edemezdim dediğim birgün oldu.Ve bu hikayenin en güzel kısmı aşık olduğum adamla evlendim.

Bir kadının düğününü anlatması,bir erkeğin askerlik anılarını anlatmasıyla yarışır. O yüzden daha fazla ayrıntıya girersem bu yazı bitmez. Ha sorularınız olursa seve seve cevaplarım.Çok meraklıyım akıl vermeye. Saksı değilim ben gelinim ben,en çok bana soracaksınııııız :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder