29 Kasım 2014 Cumartesi

HAMİLEYKEN YAPTIĞIM 12 DENYOLUK

 1.  9 ay istisnasız hergün çikolata yemek (ben bunu hamile değilken de yapıyordum)
 2.  İlk 6 ay her gün böğüre böğüre ağlamak (çok pişmanım,söylecek sözüm yok umarım bebeğimi üzmemişimdir)
 3.  Cola içmek (ayda 1 cola içen ben hergün uyuşturucu bağımlısı gibi titredim cola içmek için)
 4.  Hamile kaprisi yapmamak (Kapris yaptığımı,nazlandığımı zannetmiyorum ama yaptıysam bile az yapmışımdır, keşke daha çok yapsaymışım)
 5.  Hiçbir şey  aşermeyip, kocaya gece yarısı sokaklarda yiyecek aratmamak.(ben bunu nasıl kullanmadım ya)
 6.  Son 1 ay her sabah poğaça yemek (hem de 1 tane de değil, 2-3 tane, çok utanıyoruuuuum)
 7.  Sabahtan akşama kadar film izlememek (bunu niye yapmadım ve ben bütün gün ne yaptım acaba)
 8.  Blog açmamak (şu an hamileliğimde olan bir çok şeyi hatırlayamıyorum bile)
 9.  Daha çok fotoğraf ve video çekmemek (kimse fotoğrafımı çekmemiş ezik gibi sürekli kendimi çekmişim aynada)
10. Düşüncesiz insanların hamilelik ve doğum ile ilgili olumsuz örneklerini dinleyip "bana bunları niye anlatıyorsun" diye sormamak (buna niye katlandığımı bilmiyorum)
11. Doğum sonrası için buzluğu yemekle doldurmamak (ilk günler için cillop olurdu)
12. 10 kilo alacağım deyip 24 kilo almak (denyoluğun daniskasıydı)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder