7 Aralık 2014 Pazar

KEL PRENSESİN TARAĞI

Bir kızım oldu bana göre dünya tatlısı, kuzguna yavrusu şahin gözükür misali. Kız çocuğu annelerinin en büyük tatminidir herhalde kızını giydirip,süslemek,cicili bicili şeyler almak. Ben pek sevmem cicili bicili şeyleri,renkli şeyleri severim ama tüllü, fırfırlı şeyleri sevmem spor tarzı severim. Kızımı da genelde öyle giydiriyorum zaten daha bebek tüllü, dantelli şeyleri napsın bebe. İçinde rahat olabileceği eşortmanlar,zıbınlar,tulumlar giydiriyorum ve koyuyorum bebek arabasına çıkıyorum dışarı. Dedim ya dünya tatlısı diye bu yüzden adım başı durduruyorlar bizi sevmek için. "Ay ne tatlı bir bebek,erkek değil mi?" diye soruyorlar sürekli ve ben bunu her gün defalarca yaşıyorum. Artık usandım insanlara açıklama yapmaktan. İlk başlarda spor ve sade giydiriyorken artık daha kız renkleri giydirmeye başladım sırf bu sorudan sıkıldığım için. Ama hala pembe çiçekli şeyler giymiş bebeğe "Erkek mi" diyorlar. Vallahi illallah dedim artık birgün yolda NiL'i yine erkek zanneden teyzenin birine "Teyzeciğim sen hiç pembe çiçekli mont giymiş,başında kurdelalı beresi olan bir erkek bebek gördün mü?" dedim. " Ay ne bileyim kızım zamane gençleri belli olmuyor ne yaptığınız" dedi bana. Dedim "Sen de haklısın valla ne diyeyim"
Evet farkındayım, erkeğe benziyor hatta Cenk'e de ilk doğduğunda  " Farkında mısın, diğer kız bebeklerden bunun bir farkı var bu daha çok Mustafa'ya benziyor" demiştim. Kız olduğunu yüzüne bakınca sadece Türkan Şoray kirpiklerinden anlıyorsunuz bir de gülünce,cilve yapınca. Ama bir mimiği yoksa ve üstünde renkli birşey yoksa hiç şansı yok. Hatta birgün bir arkadaşım instagrama fotoğrafını koydu. Tabi ben de annesi olarak alttaki yorumlara bakıyorum. biri şöyle bir yorum yazmıştı " Aynı Levent Yüksel'e benziyor, çok tatlı" Cenk'le bu yoruma dakikalarca güldük NiL'in yüzüne bakıyoruz kopuyoruz o da bize bakıp gülüyor yavrum her şeyden bir haber.  Elbise giydireyim diyorum kel bebeğe zaten elbise yakışmıyor, bizimkinde de erkeğe etek giydirmişsin gibi duruyor.Şimdi mevsim kış olduğu için süslü berelerle keli kapatıp biraz daha kız çocuğu gibi gözüküyoruz ama bere takınca da S. Emine Beder'e benziyor her an sucuklu kuru fasulye tarifi verecekmiş gibi bir hali var :)
Bu teşbihlere dur demek için aylardır elimizde bir tarak, kel prensesin saçlarının çıkmasını bekliyoruz heyecanla :)




İşte NiL'in kamuoyunu yanıltan erkeksi halleri :)
                                                   
                                                                      



Veeee en lezzetli tarifleri bal damlayan minik parmaklarıyla yapacak olan Junior S. Emine Beder NiL ;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder